Sunday, November 24, 2013

Part Ανδρισμός edition

Μικρές αλήθειες της ζωής
Part Ανδρισμός edition

Όλοι μας ξέρουμε τα πάντα για το οτιδήποτε. Όλοι μας είμαστε ειδικοί αλλά καμιά φορά ξεχνάμε, είναι στην φύση μας ρε παιδί. Αυτή είναι μια λίστα με αλήθειες για τον ανδρισμό, όχι πως δεν τις ξέρατε ήδη, αλλά για να σας τα θυμίσω is all. 

Enjoy



-Οι άντρες δεν είναι άντρες, είναι Άντρες με Α κεφΑλΑίο!

-Οι Άντρες δεν κλαίνε

-Μονάχα πονάνε

-Οι Άντρες δεν πονάνε, ποτέ

-Να, δώσε μου το χέρι σου
-Δεν θα κάνω μαλακία
-Δεν θα πονέσεις, όχι
-ΑΟΥ
-Τι? Πονάς? Τι Άντρας είσαι εσύ ρε?
-Μη κλαις ρε, θα σε πάω βόλτα με τη 1000αρα

-Ο Άντρας ο σωστός, τρώει καλά

-Δεν είσαι άντρας αν δεν φας όλο σου το φαΐ

-Τι τρως ρε? Πάλι τρως? Σταμάτα να τρως! Τι άντρας είσαι εσύ?

-Δεν είσαι άντρας αν δεν φας 10 τσίχλες

-Δεν είσαι άντρας αν δεν φας 10 τσίχλες με το περιτύλιγμα

-Δεν είσαι άντρας αν δεν φας σκατά, τώρα!

-Ο Άντρας ο σωστός πίνει

-Δεν είσαι άντρας αν δεν πίνεις αλκοόλ

-Τι πίνεις ρε? Αυτά τα φλόρικα τα space? Σταμάτα να τα πίνεις! Αυτά είναι για τους ντιντίδες! Τι Άντρας είσαι εσύ?

-Δεν είσαι Άντρα αν δεν πίνεις σκατς. Μόνο σκατς. Κατά προτίμηση Τζόνι κόκκινο με κόλα, αλλά δεν θα σου πω εγώ τι θα πιεις, είσαι Άντρας και ξέρεις!

-Δεν είσαι Άντρας αν δεν πιεις 10 σφηνάκια

-Δεν είσαι Άντρας αν δεν πιεις 10 σφηνάκια ούρα, τώρα!

-Ο Άντρας ο σωστός γ@$%ει
-ΓΑΜΑΕΙ (σόρυ, χάλασε το keyboard για λίγο)

-Δεν είσαι άντρας αν δεν έχεις πάει με ξανθιά

-Δεν είσαι άντρας αν δεν έχεις πάει με μελαχρινή

-Δεν είσαι άντρας αν δεν έχεις πάει με κοκκινομάλλα

-Δεν είσαι άντρας αν δεν έχεις πάει με καμήλα

-Τι κάνεις εκεί ρε? Με την καμήλα μου? ΚΑΤΕΒΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΜΗΛΑ ΡΕ! Τι Άντρας είσαι εσύ?

-Ο Άντρας ο σωστός κάνει ότι κάνω εγώ, ΕΓΩ

-Δεν είσαι άντρας αν δεν κάνεις στο κρεβάτι αυτό που έκανα εγώ προχθές

-Δεν είσαι άντρας αν δεν κάνεις στο κρεβάτι αυτό που έκανα εγώ τότε στο νησί, σε μια παραλία με 2 τουρίστριες

-Τι κάνεις ρε? Έτσι έκανα εγώ? Τι Άντρας είσαι εσύ?
-Έτσι έκανα? Α! έτσι έκανα... Ε, νταξ τότε, συνέχισε!


Συμπαντική αλήθεια για τον ανδρισμό
-Δεν είσαι άντρας αν δεν έκανες αυτό που στο μυαλό μου έκανα εγώ, έφαγα εγώ και ήπια εγώ, τότε σε εκείνο το μέρος που πιθανότατα δεν υπάρχει

No comments:

Post a Comment